Επιχειρηματικό Οικονομικό Δελτίο Επιμελητηρίου Αρκαδίας

ΤΟΝ ΙΟΥΝΙΟ Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΓΙΟΡΤΗ STREET FOOD ΚΑΙ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΤΡΙΠΟΛΗ
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΕ ΑΡΚΑΔΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΕΣΤΙΑΣΗΣ
Μια πρωτοβουλία του Επιμελητηρίου Αρκαδίας με τη συνδιοργάνωση του Δήμου Τρίπολης
Το Επιμελητήριο Αρκαδίας, στο πλαίσιο της καμπάνιας «Τhis is Arcadia» ο Δήμος Τρίπολης, με τη συνδιοργάνωση του Δήμου Τρίπολης και την υποστήριξη των, Συλλόγου Καφεστιατόρων Αρκαδίας,  Σωματείο Ζαχαροπλαστών Αρκαδίας και Εμπορικού Συλλόγου Τρίπολης δημιουργούν μία τριήμερη γιορτή, ανοιχτή σε όλους!!!
Στις 17 Ιουνίου, η Τρίπολη ανοίγει τις πύλες της και υποδέχεται το «Tripoli Street Food Festival». H πλατεία Άρεως θα μεταμορφωθεί σ’ ένα «γευστικό» χωριό με διαφορετικές κουζίνες απ’ όλο τον κόσμο, food market, kitchen lab, kids’ corner και μουσική από καλλιτέχνες και DJs!
Με αφορμή την εκδήλωση «Tripoli Street Food Festival», η οποία θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 17, το Σάββατο 18 & την Κυριακή 19 Ιουνίου 2022, υπό την επιμέλεια της εταιρείας Soulfood Thessaloniki OE, ανακοινώνουμε ανοιχτό κάλεσμα στις Αρκαδικές επιχειρήσεις εστίασης,  ώστε να λάβουν μέρος στην εκδήλωση.
Αναλυτικά όλες οι πληροφορίες εδώ.

 ΠΑΡΆΤΑΣΗ ΥΠΟΒΟΛΉΣ ΕΝΤΎΠΟΥ Ε4 ΛΌΓΩ ΤΗΣ ΑΎΞΗΣΗΣ ΤΟΥ ΚΑΤΏΤΑΤΟΥ ΜΙΣΘΟΎ
Παρατείνεται έως 31/7/2022 η προθεσμία υποβολής του εντύπου Ε4 (Πίνακας Προσωπικού). Ειδικότερα, δημοσιεύθηκε σε ΦΕΚ η απόφαση 42792/2022 του υπουργείου Εργασίας για την παράταση της προθεσμίας υποβολής του εντύπου Ε4 (Πίνακας Προσωπικού), συμπληρωμένου μόνο με τα στοιχεία της μεταβολής των αποδοχών, λόγω της αύξησης του κατώτατου μισθού και του κατώτατου ημερομισθίου για τους υπαλλήλους και τους εργατοτεχνίτες όλης της χώρας

ΣΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ ΓΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΜΕΣΩ ΔΑΝΕΙΩΝ ΑΠΟ ΤΟ “ΕΛΛΑΔΑ 2.0”
Ξεκίνησε η λειτουργία της πλατφόρμας που υποστηρίζει την ηλεκτρονική υποβολή των επενδυτικών σχεδίων για δανειακή χρηματοδότηση από τους πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας “Ελλάδα 2.0”. Η νέα πλατφόρμα επιτρέπει, πλέον, στις υποβολές επενδυτικών σχεδίων να γίνονται και ηλεκτρονικά και αποτελεί την κεντρική πύλη εισόδου για τις ιδιωτικές επενδύσεις που θα αξιολογηθούν για να λάβουν την ιδιαίτερα ευνοϊκή χρηματοδότηση, χάρη στους δανειακούς πόρους του “Ελλάδα 2.0”. Είναι πλήρως αυτοματοποιημένη, ώστε να παρέχει ταχύτητα και επαρκή ενημέρωση των επενδυτών – χωρίς άλλες παρεμβάσεις – και να δίνει δυνατότητα γρήγορων εκταμιεύσεων. Επιπρόσθετα, είναι έτσι διαμορφωμένη, ώστε να υπάρχει η μέγιστη δυνατή διαφάνεια και πληροφόρηση των επενδυτών. Μέσω της πλατφόρμας γίνεται έλεγχος και για τα ζητήματα σώρευσης.

ΕΝΦΙΑ 2022, ΝΕΑ ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΦΟΡΟΥ ΑΚΙΝΗΤΩΝ
Δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ η απόφαση Α.1056/2022 σχετικά με τον τύπο και το περιεχόμενο της δήλωσης Ενιαίου Φόρου Ιδιοκτησίας Ακινήτων (ΕΝ.Φ.Ι.Α.) – πράξης προσδιορισμού φόρου έτους 2022 και επομένων. Ενώ, δημοσιεύτηκε και η απόφαση του Διοικητή της ΑΑΔΕ, A. 1058 /06-05-2022, για Χορήγηση εκπτώσεων, μειώσεων στον Ενιαίο Φόρο Ιδιοκτησίας Ακινήτων (ΕΝ.Φ.Ι.Α.). Με βάση τον τύπο και το περιεχόμενο της δήλωσης του ΕΝΦΙΑ, οι φορολογούμενοι θα μπορούν να ενημερωθούν για τη νέα αξία των ακινήτων τους, μετά την αναπροσαρμογή των αντικειμενικών αξιών, την όποια έκπτωση έχουν ανάλογα με το ύψος της αξίας της περιουσίας τους, αλλά και τις επιβαρύνσεις για όσους διαθέτουν μεγάλη ακίνητη περιουσία. Στο έντυπο θα αποτυπώνεται καθαρά η έκπτωση ή προσαύξηση του νέου φόρου  ακινήτων καθώς και η διαφορά σε σχέση με το ποσό που οι ιδιοκτήτες καλούνταν να πληρώσουν πέρυσι.
Περισσότερες λεπτομέρειες εντός της ιστοσελίδας του Επιμελητηρίου.

ΙΕΛΚΑ: ΟΚΤΩ ΣΤΟΥΣ ΔΕΚΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ ΚΥΝΗΓΟΥΝ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ
Οκτώ στους δέκα καταναλωτές κυνηγούν προσφορές και εκπτώσεις, σύμφωνα με έρευνα του ΙΕΛΚΑ σε δείγμα 1.000 καταναλωτών που πραγματοποιήθηκε την εβδομάδα 5-10 Απριλίου 2022. Συγκεκριμένα, ποσοστό 79% του κοινού δηλώνει ότι κυνηγάει περισσότερο προσφορές και εκπτώσεις. Εξάλλου, η μέση εξοικονόμηση των καταναλωτών από τις προσφορές και τις εκπτώσεις στο σούπερ μάρκετ, σταθερά ξεπερνά το 13%. Την ίδια στιγμή, ποσοστό 74% δηλώνει ότι επιλέγει οικονομικότερες ή φθηνότερες επιλογές προϊόντων, κάτι που αποδεικνύεται από την αύξηση των πωλήσεων των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας το πρώτο τρίμηνο του 2022, η οποία πλησιάζει το 10%. Ποσοστό 61% δηλώνει ότι έχει μειώσει συνολικά τις αγορές σε είδη τροφίμων και είδη παντοπωλείου. Αντίστοιχη είναι και η συμπεριφορά σε σχέση με την εξοικονόμηση στην κατανάλωση του ηλεκτρικού ρεύματος.