H Περιφέρεια Πελοποννήσου στην 39η  Διεθνή Έκθεση Τουρισμού και ξενοδοχειακού Εξοπλισμού PHILOXENIA HOTELIA 

Με όχημα την πολιτική των  στρατηγικών συνεργασιών των πολιτών, των επαγγελματιών και των φορέων, η Περιφέρεια Πελοποννήσου συμμετέχει στη φετινή 39η  Διεθνή Έκθεση Τουρισμού και ξενοδοχειακού Εξοπλισμού PHILOXENIA HOTELIA  της ΔΕΘ HELEXPO, στο Διεθνές Εκθεσιακό και Συνεδριακό Κέντρο Θεσσαλονίκης.

Με δυνατά ανταγωνιστικά  πλεονεκτήματα τη φύση και την ιστορία ενός μυθικού τόπου  στο χαρτοφυλάκιό της, η Περιφέρεια Πελοποννήσου στοχεύει, εμπνέει και κινητοποιεί κοινές  συνεργατικές δράσεις εξωστρέφειας του ιδιωτικού και δημόσιου τομέα.

Στόχος της, όπως δηλώνει ο αντιπεριφερειάρχης   Τουρισμού Θανάσης Μιχελόγγονας, η …ισχύς εν τη ενώσει ή με άλλα λόγια η ενοποίηση και  ισχυροποίηση, από τις αρχές του 2025 του τουριστικού  place brand της Πελοποννήσου, ενός προορισμού με διαχρονικότητα αλλά και διαφορετικότητα στον τρόπο ζωής, με αδιάκοπες κοινωνικές, γαστρονομικές και εορταστικές συνήθειες και με ατέρμονη γοητεία…

Στην στρατηγική της Περιφέρειας Πελοποννήσου, δηλώνει ο κ. Μιχελόγγονας,  είναι η ελεγχόμενη και  βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη που υπακούει στην ανάδειξη και στον σεβασμό των τοπικών κοινωνιών.

Στο Περίπτερο 15, σε ένα καλόγουστο, διαδραστικό  και μοντέρνο σταντ η Περιφέρεια Πελοποννήσου συμμετέχει ενώνοντας δυνάμεις και στόχους, με την Περιφερειακή Ένωση Δήμων  Πελοποννήσου και 12 δυναμικούς δήμους και συγκεκριμένα  τους δήμους Γορτυνίας, Επιδαύρου, Ερμιονίδας, Καλαμάτας, Κορινθίων Τριφυλίας, Τρίπολης, Σπάρτης Νότιας Κυνουρίας, Βόρειας Κυνουρίας,  Μονεμβασιάς, Λουτρακίου- Παραχώρας – Αγίων Θεοδώρων .

Στη φετινή 39η PHILOXENIA η Περιφέρεια Πελοποννήσου, σε περισσότερες  από 100  προγραμματισμένες επιχειρηματικές συναντήσεις με Έλληνες και ξένους εμπορικούς επισκέπτες, προβάλλει το τουριστικό της όραμα για μια περιοχή, που τα έχει όλα και επιπλέον την μοναδικότητα   ενός εξαιρετικού  οδικού άξονα, με τον οποίο ο επισκέπτης μόνο με μία ώρα οδήγησης πάει παντού.