Με τη συμμετοχή εκπροσώπων της κυβέρνησης, της αυτοδιοίκησης, φορέων και πολιτών πραγματοποιήθηκαν την Παρασκευή 26 Ιουνίου 2026, στο Συνεδριακό και Πολιτιστικό Κέντρο Δημητσάνας, οι «Διάλογοι για την Ορεινότητα – Πελοπόννησος 2026», που διοργάνωσε η Ειδική Γραμματεία Ορεινών Περιοχών της Προεδρίας της Κυβέρνησης.
Την έναρξη της ημερίδας έκανε ο Ειδικός Γραμματέας Ορεινών Περιοχών Δημήτρης Κυριαζής, παρουσιάζοντας το έργο και τις προτεραιότητες της Γραμματείας.
Χαιρετισμούς απηύθυναν ο Αρχιερατικός Επίτροπος Δημητσάνας π. Ιωσήφ, ο Δήμαρχος Γορτυνίας Ευστάθιος Κούλης, ο Αναπληρωτής Περιφερειάρχης Πελοποννήσου Χρήστος Λαμπρόπουλος κσθώς και ο Αντιπεριφερειάρχης Ηλείας Νίκος Κοροβέσης.
Κεντρικός ομιλητής της εκδήλωσης ήταν ο Υφυπουργός παρά τω Πρωθυπουργώ, αρμόδιος για τον συντονισμό των πολιτικών περιφερειακής ανάπτυξης, Θανάσης Κοντογεώργης, ο οποίος αναφέρθηκε στις κυβερνητικές πρωτοβουλίες για τη στήριξη και τη βιώσιμη ανάπτυξη της ελληνικής περιφέρειας.
Ακολούθησαν θεματικές συζητήσεις με τη συμμετοχή εκπροσώπων της αυτοδιοίκησης, της δημόσιας διοίκησης, της επιχειρηματικότητας, της κοινωνίας των πολιτών και ανθρώπων που δραστηριοποιούνται στις ορεινές περιοχές, με αντικείμενο τις προκλήσεις αλλά και τις αναπτυξιακές προοπτικές της ορεινότητας.
Στο πλαίσιο της εκδήλωσης, η Παγγορτυνιακή Ένωση παρέδωσε υπόμνημα με προτάσεις και θέσεις για την ανάπτυξη της Γορτυνίας και τη στήριξη των ορεινών περιοχών.





