Συγκέντρωση στα Τρόπαια: Στις 15 Ιουλίου η παράσταση διαμαρτυρίας στο Υπουργείο Υποδομών

Πραγματοποιήθηκε σήμερα Κυριακή 28 Ιουνίου στο Πνευματικό Κέντρο Τροπαίων η ενημερωτική συγκέντρωση που διοργάνωσε ο Δήμος Γορτυνίας με αντικείμενο τις επόμενες πρωτοβουλίες και διεκδικήσεις για την αντιμετώπιση των προβλημάτων στο οδικό δίκτυο της περιοχής.

Ο Πρόεδρος της Δημοτικής Κοινότητας Τροπαίων, Μαρίνος Κατσικερός, καλωσόρισε τους παρευρισκόμενους. Στη συνέχεια, ο Δήμαρχος Γορτυνίας Ευστάθιος Κούλης παρουσίασε το πλαίσιο των ενεργειών που προγραμματίζει ο Δήμος, το οποίο περιλαμβάνει νέες επίσημες κινητοποιήσεις προς τα αρμόδια Υπουργεία, περαιτέρω διεκδικήσεις για πρόσθετη χρηματοδότηση, επιτάχυνση του χρονοδιαγράμματος υλοποίησης των έργων, καθώς και τη θεσμική έναρξη της συζήτησης για τη διεκδίκηση ενός ολοκληρωμένου οδικού άξονα στην Εθνική Οδό 74, από την παράκαμψη των Λαγκαδίων έως το τμήμα της Ηλείας, ως μόνιμης και οριστικής λύσης.

Στην ενημερωτική συγκέντρωση συμμετείχε επίσης αντιπροσωπεία της Παγγορτυνιακής Ένωσης. Ο Πρόεδρος Παναγιώτης Αγγελακόπουλος επανέλαβε τις προτάσεις που έχει ήδη καταθέσει στο Περιφερειακό Συμβούλιο Πελοποννήσου, εκφράζοντας τη στήριξή της στις κοινές διεκδικήσεις για την αποκατάσταση και αναβάθμιση του οδικού δικτύου της Γορτυνίας.

Στο τέλος της συγκέντρωσης, αποφασίστηκε η πραγματοποίηση παράστασης διαμαρτυρίας στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών την Τετάρτη 15 Ιουλίου, στις 11:00, στο πλαίσιο της συνέχισης των διεκδικήσεων για την άμεση επιτάχυνση των παρεμβάσεων στο οδικό δίκτυο και τη δρομολόγηση μόνιμων λύσεων για τη Γορτυνία.